Tips voor de lessen

  • Eet niet teveel in de twee uren voorafgaand aan de les. Als je veel of zwaar gegeten hebt, heeft je lichaam alle energie nodig om het voedsel te verteren.
  • De lesruimte is een kwartier voor aanvang van de les open. Vanaf dan ben je van harte welkom en kun je de tijd nemen om al voor het begin van de les tot rust komen.
  • Zet je telefoon en/of smartwatch al ruim voor de les op stil en berg ze op in je tas, zodat je niet meer gestoord wordt door berichten, door invloeden van buitenaf.
  • Yogamatten zijn aanwezig. Als je het prettig vind, kun je natuurlijk ook je eigen yogamatje meenemen.
  • Draag comfortabele, schone kleding. Yoga beoefen je op blote voeten. Wil je toch je sokken aanhouden, dan zijn er speciale antislip-yogasokken te koop. Deze geven een prettige stabiele grip tijdens het beoefenen van yoga.
  • Tijdens de eindontspanning kun je snel afkoelen, neem daarom een vest of sokken mee om jezelf warm te houden. Dekentjes zijn aanwezig.
  • Kom je samen met een partner, familielid, vriend of vriendin? Kies dan bij voorkeur geen matten naast elkaar. Het helpt je om de aandacht bij jezelf te houden tijdens de les.
  • Drink na de les extra water of thee om de vrijgekomen afvalstoffen weg te voeren.

stilte

 

Create a website or blog at WordPress.com

Omhoog ↑